Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Toppen helg :)

Av Karolin Gundersen - 25 mars 2014 10:58

Toppen helg har det varit med mycket skoj och skratt :) Massa roligheter,,

 

Lördagen ville Min mammma låna Miranda så då sov hon hos mormor, så vi här hemma hittatde på att vi ska äta mat och fixa oss,, så va vi bjudna till Lill, där det va massa andra, Men hadde det skoj :)  Kom hem ganska sent den kvällen men va gör det när man har skoj   

 

Söndagen då va det barnkalas 1 årskalas för Olliwer :) 

Vakna på morgonen fick fixa till mig, för skulle bort på folketshus och baka tårta :) 

Sen startade kalaset med att kom en del folk..  Vi alla åt jätte jätte god smörgås tårta som Martin bjöd på, efter det kafffe och prat,, sen kom vi till tårtan och det skulle ätas :) Olliwer fick en ganska stor tårtbit för att kleta med, så som typ alla 1 åringar får :) Men Olliwer tyckte det va roligare med kexet han satt med hehe :) 

 

Sen va det dax för paketen att bli öppnade och Olliwer fick jätte mycket fint :) 

 

Sen va det slut och vi cyklade hem och roade oss, Toppen dag och kväll :)

 

Måndag va barna lediga ifrån skolan, så då va jag Miranda ute cyklade och hon lekte också med vänner :) <3 Bra måndag  

 

Idag är det även våfeldagen så då vet vi va det ska stå på mat schmat :)

 

Ha en toppen vecka alla :) Snart helg igen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin Gundersen - 19 mars 2014 13:39


Igår va det en bra dag, med städande inomhus,tvättande av kläder,färgade några kläder, sen va jag ute med mitt <3 lite. sen efter tvättande och allt va klart fick det bli, cykel tur till konsum handla inför middagen,  Hem efter affären börja med...

Av Karolin Gundersen - 17 mars 2014 19:37


Onsdagen började med att möta min bästa vänn och hennes mamma Monica på tåget, Umgicks med dem,    Torsdag va det upp med Miranda på morgonen för sista skoldagen inför helg i Norge med Farmor :) Så gick iväg med henne på skolan runt 07:30 och til...

Av Karolin Gundersen - 11 mars 2014 15:19


Kan börja berätta lite om mig själv :)    Jag är en otrolig stålt mamma till en underbar dotter på 7 år som heter Miranda <3  Bor i Charlottenberg, Min dotter går på skolan på veckorna och jag går hemma, men ska snart ut i praktik, nått som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards