Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Snart helg dagarna bara går :)

Av Karolin Gundersen - 19 mars 2014 13:39

Igår va det en bra dag, med städande inomhus,tvättande av kläder,färgade några kläder, sen va jag ute med mitt <3 lite. sen efter tvättande och allt va klart fick det bli, cykel tur till konsum handla inför middagen, 

Hem efter affären börja med maten, Jag Miranda åt mat tillsammans, efter som den andra halvan kom sent  :) sen va det bara att lägga mitt troll som va otroligt sleten efter en sysselsättar dag :)  sen när mitt andra jag kom hem, va det kolla repris på farmen sen va det natten för oss, själv va jag otroligt trött och sliten så somna ga nska fort :) 

 

Morgonen idag!! Upp tidigt och iväg sen hem, Har suttit kollat tve,spelat hämtat unge, sen va det hem äta :)  Så kollande min meil och blev jätte glad :) Imorgon ska jag på möte i Åmotfors inför att läggga upp ett chema för att börja jobba :)  Ska bli så underbart :) Länktar 

 

Snart helg, den kommer bestå av, Massa mys,kos god mat m,m med mina två  <3 <3  

 

Och söndag blir det 1 års kalas för Godingen Olliwer :) Tiden gott fort,mins dig som nyfödd  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin Gundersen - 25 mars 2014 10:58


Toppen helg har det varit med mycket skoj och skratt :) Massa roligheter,,   Lördagen ville Min mammma låna Miranda så då sov hon hos mormor, så vi här hemma hittatde på att vi ska äta mat och fixa oss,, så va vi bjudna till Lill, där det va mass...

Av Karolin Gundersen - 17 mars 2014 19:37


Onsdagen började med att möta min bästa vänn och hennes mamma Monica på tåget, Umgicks med dem,    Torsdag va det upp med Miranda på morgonen för sista skoldagen inför helg i Norge med Farmor :) Så gick iväg med henne på skolan runt 07:30 och til...

Av Karolin Gundersen - 11 mars 2014 15:19


Kan börja berätta lite om mig själv :)    Jag är en otrolig stålt mamma till en underbar dotter på 7 år som heter Miranda <3  Bor i Charlottenberg, Min dotter går på skolan på veckorna och jag går hemma, men ska snart ut i praktik, nått som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards